با VBO کرونا را شکست می دهیم.

با شیوع بیماری کووید19 همه دنیا و نخبگان تلاش کردند تا بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند، دانشمندان، کادر درمان، محققان و صنعتگران تمام دنیا در تلاش هستند تا دست آورده های خود را به اشتراک بگذارند و خدمتی به بشریت بکنند در همین راستا تیم دانش بنیان VBO نیز با شعار به راحتی فکر می کنید تلاش خود را جهت قطع حلقه انتقال ویروس کووید19 به کار بست تا به مسئولیت اجتماعی خود در این شرایط بحرانی عمل کرده باشد.

تیم VBO  متشکل از محققان ایرانی با سآبقه 20 ساله در زمینه رباتیک و با مدیریت انجام پروژه آقای مهندس خادمیان توانست محصولی علمی و بر پایه دانش، طراحی، تولید و روانه بازار نماید تا سرعت رشد ویروس کرونا را کاهش دهد. 

به دلیل اینکه ویروس کرونا در محیط معلق است و بر سطوح می نشیند، افراد  ناخواسته ویروس را به همراه خود منتقل می‌نمایند. کشور چین به عنوان اولین قربانی ویروس کرونا، ساخت تونل های ضد عفونی را شروع کرد و به دلیل بازخورد بسیار خوب، محققان و صنعتگران در سراسر دنیا طراحی و ساخت این محصول ارزشمند را شروع کردند.

 

جهت خرید با شماره 09121000578 تماس حاصل فرمایید.

 

تونل ضد عفونی کننده چه کاری انجام می دهد؟

تونل ضد عفونی کننده، مواد ضد عفونی کننده را به صورت قطرات پودر شده به آبعاد زیر 50 میکرون تبدیل می کند و توسط نازل‌های مه پاش مواد ضدعفونی کننده را داخل تونل که محل عبور افراد می باشد، پخش می کند. به دلیل کوچک بودن آبعاد ذرات، مواد ضدعفونی کننده به داخل بافت های لباس نفوذ می کند و ویروس کووید19 را از بین می برد.

 

تونل ضد عفونی کننده چگونه عمل می کند؟

به دلیل هوشمند بودن تونل ضدعفونی کننده، با ورود فرد به داخل تونل، نازل ها به صورت اتوماتیک عملیات پاشش را انجام می دهند و ویروس موجود بر روی لباس فرد وارد شونده را از بین می برد.

 

ساختار تونل ضد عفونی کننده به چه صورت می باشد؟

تونل از دو بخش اصلی تشکیل شده است:

  • بخش اول، بدنه تونل؛ از جنس فولاد ضخیم با نورد سرد تشکیل شده که روی ان توسط پلی کربنات پوشیده شده است. در قسمت میانی تونل کانال داکتی وجود دارد که داخل ان شلنگ و پایه نازل و نازل های پاشش زیر 50 میکرون قرار دارند. در قسمت سقف تونل نیز لامپ روشنایی قراردارد.
  • بخش دوم، هسته مرکزی و قسمت فرمان دهنده هوشمند؛ از بدنه و درب محافظت کننده از جنس گالوانیزه و قطعات الکترونیکی و مکانیکی و کلید تشکیل شده است. در داخل و قسمت بالا تآبلو برق، قطعاتی نظیر ریل فیوز مینیاتوری و ترانس قراردارد و در طبقه پایین، وان، مخزن آب به همراه شناور پمپ تزریق مایع، فلوتر و سنسور تشخیص آب تشکیل شده است. در قسمت بیرونی نیز یک سوییچ استارت جهت روشن و خاموش کردن تونل، چراغ اعلان آب، چراغ پمپ وجود دارد. در قسمت پشت یک گلن سیم برق اصلی با دو شاخ دارای اتصال به زمین و یک ورودی آب وجود دارد.

 

مراحل تونل ضد عفونی کننده  چگونه است؟

تونل ضد عفونی کننده توسط VBO به صورت کامل تولید می شود. و جهت نصب باید تونل را بر روی زمین تراز کرده و جهت ایمنی بیشتر تونل به زمین پیچ بولت گردد. سپس باید لوله آب ورودی را به آن وصل می شود و دو شاخ سیم برق دستگاه به پریز متصل می نماییم.

توجه: با توجه به قرارگرفتن تونل ضد عفونی کننده در فضای پر تردد، درب جعبه اصلی دارای قفل می باشد. و از سرقت قطعات جلوگیری می شود. همچنین برای روشن و خاموش کردن تونل سوییچ تعبیه شده است و می توان سوییچ را به اپراتور دستگاه سپرد.

 

آبعاد تونل ضد عفونی کننده چه قدر است؟

عرض تونل : عرض تونل 100 سانتیمتر به اضافه باکس هوشمند 25  سانتیمتری

ارتفاع تونل: 210 سانتیمتر

طول تونل: 120 سانتیمتر 

توجه: برای اماکن سرباز و بادخیز می توان تونل ضد عفونی را به 120 سانتیمتر طراحی و تولید کرد.

 

زمان عبور هر نفر از تونل ضد عفونی کننده چقدر طول می‌کشد؟

برای کسب نتیجه مناسب جهت از بین رفتن ویروس کووید19 زمان مناسب عبور در تونل حدود 30 ثانیه می باشد. این زمان با توجه به نتیجه بدست آمده بهینه ترین حالت ممکن می باشد. و برای اماکن عمومی که افراد به صورت تدریجی وارد می شوند مناسب می باشد.

 

برای شرکت و سازمان چه تونل ضد عفونی کننده ای مناسب است؟

برای مکان‌هایی مانند شرکت ها و سازمان که زمان تردد در زمان های خاصی به صورت متراکم می باشد، برای کاهش زمان معطل شدن پرسنل می توان دو راهکار را پیش گرفت: 1. تعداد تونل و گیت ضد عفونی کننده را افزایش دهیم. 2. برای یک تونل و گیت عبوری تعداد نازل های پاشش را افزایش دهیم. در این حالت علاوه بر نازل های قبلی 6 نازل دیگر اضافه می شود و پاشش مواد را بصورت 360 درجه انجام می دهد و زمان عبور از گیت را به نصف کاهش می دهد.

 

چگونه از کثیف شدن کف سالن ها در برآبر مواد ضد عفونی کننده جلوگیری کنیم؟

بدلیل اینکه پاشش مواد ضد عفونی کننده به صورت پودر می باشد و ذرات در فضا معلق هستند و در نهایت روی کف زمین می نشیند، معمولا اطراف تونل خیس می‌شود، نکته لازم به ذکر این است که آب به مرور تبخیر می شود. اما در هر صورت آب به کف کفش می چسبد و باعث لکه و کثیف شدن کف سالن می شود. لذا  می توان در قسمت خروج تونل به طول 2 متر موکت یا فرش و یا چمن مصنوعی نصب کرد. به این صورت کف کفش خشک می شود و باعث می شود مقدار لکه و کثیف شدن به حد قآبل توجه ای کاهش یآبد. در صورت حساسیت زیاد برای لکه نشدن کف سالن می توان از قآبلیت مخزن پس آب استفاده نمود. به این صورت مواد ضد عفونی کننده اضافی جمع آوری می شود. مخزن پس آب شامل یک مخزن با گنجایش 20 لیتر در کف تونل قراردارد. روی کف تونل یک ورق پانچ شده وجود دارد و پس آب ها را به داخل مخزن هدایت می کند و در قسمت انتهایی یک پمپ قراردارد و  توسط شاسی نصب شده روی قسمت مرکزی عملیات تخلیه پس آب انجام می شود.

 

چه ماده ضد عفونی کننده مناسب تونل می باشد؟

مواد های ضد عفونی کننده مختلفی مانند الکل 70 درصد، بایوساید، وایتکس، صابون و... جهت از بین بردن ویروس کرونا معرفی شده که توسط وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو تایید می باشند. یکی از مواد مورد تایید آب اوزون می باشد که قدرت بسیار بالایی در از بین بردن ویروس کووید19 دارد.

 بدلیل اینکه در هر مرحله پاشش، بسته به تایم قرارگیری و تعداد لاین پاشش در تونل بین 50 تا 100 گرم مواد ضد عفونی کننده مصرف می شود، هزینه مواد ضد عفونی کننده استفاده شده بسیار بالا می باشد. گروه VBO برای حل این مساله از راهکار ژنراتور آب اوزون استفاده کرد. با این راهکار بسیار مهم کافیست آب شهری وارد مخزن شود، سپس توسط ژنراتور تعبیه شده آب اوزون (ماده ضد عفونی کننده) تولید می شود. با استفاده از این روش نیازی به تامین و شارژ مواد ضد عفونی کننده وجود ندارد و تونل به صورت هوشمند مواد ضد عفونی تولید می نماید.

 

آب اوزون چیست و چگونه تولید می شود؟

از دیر باز گاز اوزون به عنوان ضدعفونی کننده در آب و هوا مورد استفاده قرار می‌گرفته است و قدرت نابود کردن انواع باکتری ها، قارچ ها، ویروس ها همچون ویروس کرونا را دارد اوزون آلوتروپ سه اتمی اکسیژن است که به دلیل ساختار ناپایدار آن، به سرعت واکنش می‌دهد. این مولکول پس از واکنش به یک مولکول اکسیژن و یک اتم اکسیژن نوزاد تبدیل می‌شود که به سرعت واکنش می‌دهد، به همین دلیل اوزون یکی از قوی‌ترین مواد استریل­کننده (از بین برنده باکتری، ویروس و بو) در جهان است. اوزون بر اساس اکسیدکنندگی عمل می‌کند. مولکول اوزون به دلیل ناپایداری دارای خاصیت اکسندگی قوی می‌باشد. زیرا اتم اکسیژن نوزاد علاقه­مند است عدد اکسایش خود را دو واحد کاهش دهد و در نتیجه دیگر مولکول‌ها را اکسید می‌کند. اوزون می‌تواند بو و میکروارگانیزم‌هایی چون ویروس، قارچ و باکتری را اکسید کند. ثآبت شده فقط ppm 0.012  اوزون در كمتر از 10 ثانيه مي‌تواند تمام ويروسها را نابود كند.

 

کاربرد تونل های ضد عفونی کننده VBO در کجاست؟

مراکز پر تردد شهری مانند: ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس

مراکز عمومی مانند بانک ها، سازمان ها، دفاتر خدمات تامین اجتماعی

مراکز درمانی، مراکز آموزشی، مراکز مذهبی، مساجد، موزه ها و گالری ها

مراکز خرید، رستوران ها و مجتمع های مسکونی و ورزشی، شرکت ها و کارخانجات دولتی و خصوصی

 

دست آورد های VBO چیست؟

VBO با داشتن کارخانه ای به بزرگی بیش از 16000 مترمربع و دارا بودن ماشین آلات CNC و پروانه بهره برداری، بزرگترین مرکز تولید تونل ضد عفونی کننده در کشور می باشد. VBO افتخار دارد با قرار گرفتن در کنار کادر درمان به شکست کرونا کمک نماید.

  • ثبت برند بین المللی در کشور سویس
  • هفده ثبت اختراع ملی
  • عضو بنیاد ملی نخبگان
  • عضو انجمن مهندسی ارزش
  • دارای گواهی نامه ایزو 10668 ارزشگذاری برند
  • دارای گواهی نامه ایزو 9000 مدیریت کیفیت
  • دارای گواهی نامه ایزو 1002 رضایت مندی مشتریان
  • برنده جایزه ملی کیفیت
  • برنده و مدال آور جهادگر اقتصادی

 

کوید 19

با شیوع بیماری کووید19 همه دنیا و نخبگان تلاش کردند تا بتوانند ویروس کرونا را شکست دهند، دانشمندان، کادر درمان، محققان و صنعتگران تمام دنیا در تلاش هستند تا دست آورده های خود را به اشتراک بگذارند و خدمتی به بشریت بکنند در همین راستا تیم دانش بنیان VBO نیز با شعار به راحتی فکر می کنید تلاش خود را جهت قطع حلقه انتقال ویروس کووید19 به کار بست تا به مسئولیت اجتماعی خود در این شرایط بحرانی عمل کرده باشد.

نحوه خرید تونل ضدعفونی کننده VBO چگونه است؟

جهت سفارش محصول می توانید با نمایندگان و عامل های فروش ارتباط برقرار نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از محصولات VBO ما را در شبکه های اجتماعی و وب سایتمان دنبال کنید.

VBOSMART.ir                   @VBO_FARM